Αγορά Αυτοκινούμενου
Τροχόσπιτου

Ήρθε η ώρα το “όνειρο” του δικού σας τροχόσπιτου να γίνει πραγματικότητα! Πώς;

Mα φυσικά με την καθοδήγηση της ομάδας μας εδώ στην Luna Trips. Πάντοτε σε συνεργασία με το δίκτυο συνεργατών-προμηθευτών μας σε όλη την Ευρώπη και φυσικά την Ελλάδα.

Προσφέρουμε προς ενοικίαση ευρύ φάσμα διαφορετικών τύπων οχημάτων, ώστε να σας παρουσιάσουμε και ιδανικότερα να δοκιμάσετε διαφορετικές διατάξεις χώρου και στυλ αυτοκινούμενων οικίσκων.

Είμαστε εδώ για να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σας και να απλοποιήσουμε την τελική επιλογή σας, πάντα με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τιμής.

Τιμή
0250.000
Κρεβάτια
07
Κιβώτιο Ταχ.

Ποιος τύπος οχήματος μου ταιριάζει;

Παρακάτω θα βρείτε βασικές πληροφορίες για να επιλέξετε το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο το οποίο θα σας συντροφεύει σε αυτό το ταξίδι ζωής!

Υπερκατασκευές - Motorhomes

1. Ενιαίο / Fully Integrated - A' Class

2. Ημι-ενιαίο / Semi-Partly Integrated ή Low Profile

3. Σοφίτας / Cabover / Alcove

imageedit_13_3163518132-min
imageedit_9_2977895816-min
imageedit_11_5982391011-min

Ολόκληρη η υπερκατασκευή σχεδιάζεται και συναρμολογείται από την εταιρεία τροχόσπιτου και αποτελεί έναν ενιαίο οικίσκο από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέσο πλάτος 2.4m.

Ευδιάκριτο ότι η καμπίνα οδηγού ανήκει στην εταιρεία κατασκευής του οχήματος και ακολουθεί ή αεροδυναμική ημι-ενσωμάτωση του οικίσκου από την υπερκατασκευάστρια εταιρεία τροχόσπιτου. Μέσο πλάτος 2.3m.

Είναι ευδιάκριτο ότι η καμπίνα οδηγού ανήκει στην εταιρεία κατασκευής του οχήματος και ακολουθεί ή ημι-ενσωμάτωση του οικίσκου από την υπερκατασκευάστρια εταιρεία τροχόσπιτου με ψηλό προφίλ και χαρακτηριστική την σοφίτα ύπνου πάνω από την καμπίνα οδήγησης. Μέσο πλάτος 2.3m.

  • Εξαιρετικά ευρύχωρη αίσθηση εσωτερικού
  • Πανοραμική θέα κατά την οδήγηση
  • Ευρύχωρη ενιαία και μονωμένη καμπίνα οδήγησης
  • Επαρκές ύψος σε όλο το χώρο
  • Ελαφρώς υψηλότερο σασί οχήματος
  • Ελκυστική εξωτερική εμφάνιση και πολυτέλεια
  • Μεταπωλητική αξία
  • Σχέση ποιότητας / τιμής
  • Αεροδυναμική
  • Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου
  • Χαμηλότερο σασί και καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης
  • Πιο οικεία θέση οδήγησης
  • Οικονομικότερη αξία αγοράς
  • Εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου
  • Τα βασικά κρεβάτια δεν εμποδίζουν το σαλόνι
  • Περισσότερα κρεβάτια και επιβάτες
  • Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι
  • Μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια με μεγαλύτερη αντίσταση αέρα και σχετικά αυξημένη κατανάλωση
  • Χαμηλότερη ασφάλεια σε τρακάρισμα της καμπίνας
  • Μη οικεία θέση οδήγησης
  • Σχετικά πιο ασταθές σε πλευρικο άνεμο ή ωστικό κύμα μεγάλου διερχόμενου οχήματος λόγω μεγάλης επιφάνειας και υψηλότερου κέντρου βάρους
  • Κόστος αγοράς
  • Έλλειψη πόρτας συνοδηγού
  • Μικρότερος χώρος στην καμπίνα οδήγησης
  • Χαμηλότερο ύψος στο εσωτερικό
  • Το μπροστινό κρεβάτι περιορίζει το καθιστικό όταν χρησιμοποιείται
  • Ελλιπής μόνωση καμπίνας οδήγησης
  • Χαμηλότερο σασί με μικρότερη απόσταση από εμπόδια στο έδαφος
  • Κακή αεροδυναμική
  • Υψηλότατη κατανάλωση καυσίμου
  • Περιορισμένη θέα θέσης οδήγησης
  • Κίνδυνος ατυχημάτων της σοφίτας λόγο όγκου σε ψηλά εμπόδια (στέγαστρα, δέντρα κ.ά.)
  • Μεταπωλητική αξία
  • Ασταθές σε πλευρικο άνεμο ή ωστικό κύμα μεγάλου διερχόμενου οχήματος  λόγω μεγάλης επιφάνειας
  • Με το πέρασμα των χρόνων, η σοφίτα ενδέχεται να δημιουργεί τριγμούς

Υπερκατασκευές - Motorhomes

1. Ενιαίο / Fully Integrated - A' Class

2. Ημι-ενιαίο / Semi-Partly Integrated ή Low Profile

3. Σοφίτας / Cabover / Alcove

1. Ενιαίο / Fully Integrated - A' Class

2. Ημι-ενιαίο / Semi-Partly Integrated ή Low Profile

3. Σοφίτας / Cabover / Alcove

1. Ενιαίο / Fully Integrated - A' Class

imageedit_13_3163518132-min

Ολόκληρη η υπερκατασκευή σχεδιάζεται και συναρμολογείται από την εταιρεία τροχόσπιτου και αποτελεί έναν ενιαίο οικίσκο από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέσο πλάτος 2.4m.

  • Εξαιρετικά ευρύχωρη αίσθηση εσωτερικού
  • Πανοραμική θέα κατά την οδήγηση
  • Ευρύχωρη ενιαία και μονωμένη καμπίνα οδήγησης
  • Επαρκές ύψος σε όλο το χώρο
  • Ελαφρώς υψηλότερο σασί οχήματος
  • Ελκυστική εξωτερική εμφάνιση και πολυτέλεια
  • Μεταπωλητική αξία
  • Μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια με μεγαλύτερη αντίσταση αέρα και σχετικά αυξημένη κατανάλωση
  • Χαμηλότερη ασφάλεια σε τρακάρισμα της καμπίνας
  • Μη οικεία θέση οδήγησης
  • Σχετικά πιο ασταθές σε πλευρικο άνεμο ή ωστικό κύμα μεγάλου διερχόμενου οχήματος λόγω μεγάλης επιφάνειας και υψηλότερου κέντρου βάρους
  • Κόστος αγοράς
  • Έλλειψη πόρτας συνοδηγού

2. Ημι-ενιαίο / Semi-Partly Integrated ή Low Profile

imageedit_9_2977895816-min

Ευδιάκριτο ότι η καμπίνα οδηγού ανήκει στην εταιρεία κατασκευής του οχήματος και ακολουθεί ή αεροδυναμική ημι-ενσωμάτωση του οικίσκου από την υπερκατασκευάστρια εταιρεία τροχόσπιτου. Μέσο πλάτος 2.3m.

  • Σχέση ποιότητας / τιμής
  • Αεροδυναμική
  • Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου
  • Χαμηλότερο σασί και καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης
  • Πιο οικεία θέση οδήγησης
  • Μικρότερος χώρος στην καμπίνα οδήγησης
  • Χαμηλότερο ύψος στο εσωτερικό
  • Το μπροστινό κρεβάτι περιορίζει το καθιστικό όταν χρησιμοποιείται
  • Ελλιπής μόνωση καμπίνας οδήγησης
  • Χαμηλότερο σασί με μικρότερη απόσταση από εμπόδια στο έδαφος

3. Σοφίτας / Cabover / Alcove (origin = Arabic al-qubba, dome)

imageedit_11_5982391011-min

Είναι ευδιάκριτο ότι η καμπίνα οδηγού ανήκει στην εταιρεία κατασκευής του οχήματος και ακολουθεί ή ημι-ενσωμάτωση του οικίσκου από την υπερκατασκευάστρια εταιρεία τροχόσπιτου με ψηλό προφίλ και χαρακτηριστική την σοφίτα ύπνου πάνω από την καμπίνα οδήγησης. Μέσο πλάτος 2.3m.

  • Οικονομικότερη αξία αγοράς
  • Εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου
  • Τα βασικά κρεβάτια δεν εμποδίζουν το σαλόνι
  • Περισσότερα κρεβάτια και επιβάτες
  • Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι
  • Κακή αεροδυναμική
  • Υψηλότατη κατανάλωση καυσίμου
  • Περιορισμένη θέα θέσης οδήγησης
  • Κίνδυνος ατυχημάτων της σοφίτας λόγο όγκου σε ψηλά εμπόδια (στέγαστρα, δέντρα κ.ά.)
  • Μεταπωλητική αξία
  • Ασταθές σε πλευρικο άνεμο ή ωστικό κύμα μεγάλου διερχόμενου οχήματος  λόγω μεγάλης επιφάνειας
  • Με το πέρασμα των χρόνων, η σοφίτα ενδέχεται να δημιουργεί τριγμούς

Μετασκευές - Campervans

4. Van

Δεν υφίσταται υπερκατασκευή οικίσκου αλλά μετασκευή μόνο του εσωτερικού και των παραθύρων είτε από την εταιρεία τροχόσπιτου είτε του οχήματος. Ενίοτε στην Η3 κατηγορία ύψους εφαρμόζεται ένα δεύτερο διπλό κρεβάτι πάνω από την καμπίνα οδήγησης. Ενώ υπάρχει και η κατηγορία Η4 όπου προστίθεται και καπάκι οροφής με αποτέλεσμα ακόμα μεγαλύτερη άνεση κατά ύψος, με τα ανάλογα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αντίστοιχα. Τα van είναι αισθητά μικρότερα κατά πλάτος σε σύγκριση με τις υπερκατασκευές. Γεγονός που τα καθιστά πολύ ευκίνητα ακόμα και στα πιο στενά δρομάκια της Ελλάδας. Μέσο πλάτος 2.0m.

Για ταξίδια μικρής διάρκειας κυρίως και με πολυμορφική χρήση ενίοτε και ως οχήματα πόλης αντικαθιστώντας το καθημερινό αμάξι πόλης. Δεν στέκεσαι όρθιος μέσα και το μεγαλύτερο μέρος του οχήματος είναι φορητό (WC, εστία μαγειρέματος, ντους, ψυγείο).

Η μικρότερη διάσταση για να στέκεσαι όρθιος στο εσωτερικό. Είτε χωρίς μπάνιο-τουαλέτα και κατάλληλο έως και για 4 επιβάτες, είτε σπανίως με WC αλλά για  δύο μόνο  επιβάτες. Ικανό να αντικαταστήσει το μεγάλο  οικογενειακό αμάξι σας.

Η μικρότερη διάσταση με μπάνιο-τουαλέτα μέχρι και για 4 επιβάτες με την χρήση διπλής κουκέτας πίσω.

Η μικρότερη μεγαλύτερη διάσταση  με μπάνιο-τουαλέτα για 4 επιβάτες με την χρήση διπλής κουκέτας πίσω.

Η μεγαλύτερη διάσταση  με μπάνιο-τουαλέτα για 4 επιβάτες με την χρήση διπλής κουκέτας πίσω και σπανίως έως 5 άτομα με βοηθητικό kit κρεβατιού στο σαλόνι και πρόσθετο κάθισμα με ζώνη ασφαλείας.

Με το βασικό κρεβάτι συνήθως παράλληλο στο όχημα και επομένως πιο άνετο και συνήθως για 2-3 άτομα.

  • Ευκολία στην στάθμευση και την οδήγηση στους στενούς δρόμους και εκτός δρόμου
  • Ενιαία αισθητική
  • Αεροδυναμική και ταχύτητα
  • Μεγάλα ανοίγματα σε πλαινή και πίσω πόρτες
  • Ανακύκλωση αέρα
  • Προσβασιμότητα εισόδου (δυνατότητα ράμπας ΑμεΑ)
  • Θέα από διαφορετικά σημεία οχήματος
  • Χαμηλότερη κατανάλωση
  • Αίσθηση άνεσης εσωτερικού χώρου
  • Μικροί αποθηκευτικοί χώροι (έλλειψη γκαράζ)
  • Χειμερινή μόνωση