Αγορά Αυτοκινούμενου
Τροχόσπιτου

Ήρθε η ώρα το “όνειρο” του δικού σας τροχόσπιτου να γίνει πραγματικότητα! Πώς;

Mα φυσικά με την καθοδήγηση της ομάδας μας εδώ στην Luna Trips. Πάντοτε σε συνεργασία με το δίκτυο συνεργατών-προμηθευτών μας σε όλη την Ευρώπη και φυσικά την Ελλάδα.

Προσφέρουμε προς ενοικίαση ευρύ φάσμα διαφορετικών τύπων οχημάτων, ώστε να σας παρουσιάσουμε και ιδανικότερα να δοκιμάσετε διαφορετικές διατάξεις χώρου και στυλ αυτοκινούμενων οικίσκων.

Είμαστε εδώ για να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σας και να απλοποιήσουμε την τελική επιλογή σας, πάντα με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τιμής.

Εκμεταλλευτείτε το πρόγραμμά μας “Rent & Buy”! Ενοικιάστε ένα όχημά μας και αν προχωρήσετε σε αγορά, τότε θα σας χαρίσουμε το 50% του κόστους ενοικίασης!

* Ισχύει για ενοικιάσεις μέγιστης διάρκειας 2 εβδομάδων.

Τιμή
Τιμή - slider
0250.000
Κρεβάτια
Κρεβάτια - slider
07
Κιβώτιο Ταχ.
Κιβώτιο Ταχ.
Οδόμετρο
Οδόμετρο - slider
0km500.000km
Έτος Κυκλοφορίας
Έτος Κυκλοφορίας - slider
19802022
Καθίσματα & Ζώνες
Καθίσματα & Ζώνες - slider
110

Ποιος τύπος οχήματος μου ταιριάζει;

Παρακάτω θα βρείτε βασικές πληροφορίες για να επιλέξετε το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο το οποίο θα σας συντροφεύει σε αυτό το ταξίδι ζωής!

Υπερκατασκευές - Motorhomes

1. Ενιαίο / Fully Integrated - A' Class

2. Ημι-ενιαίο / Semi-Partly Integrated ή Low Profile

3. Σοφίτας / Cabover / Alcove

imageedit_13_3163518132-min
imageedit_9_2977895816-min
imageedit_11_5982391011-min

Ολόκληρη η υπερκατασκευή σχεδιάζεται και συναρμολογείται από την εταιρεία τροχόσπιτου και αποτελεί έναν ενιαίο οικίσκο από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέσο πλάτος 2.4m.

Ευδιάκριτο ότι η καμπίνα οδηγού ανήκει στην εταιρεία κατασκευής του οχήματος και ακολουθεί ή αεροδυναμική ημι-ενσωμάτωση του οικίσκου από την υπερκατασκευάστρια εταιρεία τροχόσπιτου. Μέσο πλάτος 2.3m.

Είναι ευδιάκριτο ότι η καμπίνα οδηγού ανήκει στην εταιρεία κατασκευής του οχήματος και ακολουθεί ή ημι-ενσωμάτωση του οικίσκου από την υπερκατασκευάστρια εταιρεία τροχόσπιτου με ψηλό προφίλ και χαρακτηριστική την σοφίτα ύπνου πάνω από την καμπίνα οδήγησης. Μέσο πλάτος 2.3m.

  • Εξαιρετικά ευρύχωρη αίσθηση εσωτερικού
  • Πανοραμική θέα κατά την οδήγηση
  • Ευρύχωρη ενιαία και μονωμένη καμπίνα οδήγησης
  • Επαρκές ύψος σε όλο το χώρο
  • Ελαφρώς υψηλότερο σασί οχήματος
  • Ελκυστική εξωτερική εμφάνιση και πολυτέλεια
  • Μεταπωλητική αξία
  • Σχέση ποιότητας / τιμής
  • Αεροδυναμική
  • Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου
  • Χαμηλότερο σασί και καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης
  • Πιο οικεία θέση οδήγησης
  • Οικονομικότερη αξία αγοράς
  • Εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου
  • Τα βασικά κρεβάτια δεν εμποδίζουν το σαλόνι
  • Περισσότερα κρεβάτια και επιβάτες
  • Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι
  • Μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια με μεγαλύτερη αντίσταση αέρα και σχετικά αυξημένη κατανάλωση
  • Χαμηλότερη ασφάλεια σε τρακάρισμα της καμπίνας
  • Μη οικεία θέση οδήγησης
  • Σχετικά πιο ασταθές σε πλευρικο άνεμο ή ωστικό κύμα μεγάλου διερχόμενου οχήματος λόγω μεγάλης επιφάνειας και υψηλότερου κέντρου βάρους
  • Κόστος αγοράς
  • Έλλειψη πόρτας συνοδηγού
  • Μικρότερος χώρος στην καμπίνα οδήγησης
  • Χαμηλότερο ύψος στο εσωτερικό
  • Το μπροστινό κρεβάτι περιορίζει το καθιστικό όταν χρησιμοποιείται
  • Ελλιπής μόνωση καμπίνας οδήγησης
  • Χαμηλότερο σασί με μικρότερη απόσταση από εμπόδια στο έδαφος
  • Κακή αεροδυναμική
  • Υψηλότατη κατανάλωση καυσίμου
  • Περιορισμένη θέα θέσης οδήγησης
  • Κίνδυνος ατυχημάτων της σοφίτας λόγο όγκου σε ψηλά εμπόδια (στέγαστρα, δέντρα κ.ά.)
  • Μεταπωλητική αξία
  • Ασταθές σε πλευρικο άνεμο ή ωστικό κύμα μεγάλου διερχόμενου οχήματος  λόγω μεγάλης επιφάνειας
  • Με το πέρασμα των χρόνων, η σοφίτα ενδέχεται να δημιουργεί τριγμούς

Υπερκατασκευές - Motorhomes

1. Ενιαίο / Fully Integrated - A' Class

2. Ημι-ενιαίο / Semi-Partly Integrated ή Low Profile

3. Σοφίτας / Cabover / Alcove

1. Ενιαίο / Fully Integrated - A' Class

2. Ημι-ενιαίο / Semi-Partly Integrated ή Low Profile

3. Σοφίτας / Cabover / Alcove

1. Ενιαίο / Fully Integrated - A' Class

imageedit_13_3163518132-min

Ολόκληρη η υπερκατασκευή σχεδιάζεται και συναρμολογείται από την εταιρεία τροχόσπιτου και αποτελεί έναν ενιαίο οικίσκο από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέσο πλάτος 2.4m.

  • Εξαιρετικά ευρύχωρη αίσθηση εσωτερικού
  • Πανοραμική θέα κατά την οδήγηση
  • Ευρύχωρη ενιαία και μονωμένη καμπίνα οδήγησης
  • Επαρκές ύψος σε όλο το χώρο
  • Ελαφρώς υψηλότερο σασί οχήματος
  • Ελκυστική εξωτερική εμφάνιση και πολυτέλεια
  • Μεταπωλητική αξία
  • Μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια με μεγαλύτερη αντίσταση αέρα και σχετικά αυξημένη κατανάλωση
  • Χαμηλότερη ασφάλεια σε τρακάρισμα της καμπίνας
  • Μη οικεία θέση οδήγησης
  • Σχετικά πιο ασταθές σε πλευρικο άνεμο ή ωστικό κύμα μεγάλου διερχόμενου οχήματος λόγω μεγάλης επιφάνειας και υψηλότερου κέντρου βάρους
  • Κόστος αγοράς
  • Έλλειψη πόρτας συνοδηγού

2. Ημι-ενιαίο / Semi-Partly Integrated ή Low Profile

imageedit_9_2977895816-min

Ευδιάκριτο ότι η καμπίνα οδηγού ανήκει στην εταιρεία κατασκευής του οχήματος και ακολουθεί ή αεροδυναμική ημι-ενσωμάτωση του οικίσκου από την υπερκατασκευάστρια εταιρεία τροχόσπιτου. Μέσο πλάτος 2.3m.

  • Σχέση ποιότητας / τιμής
  • Αεροδυναμική
  • Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου
  • Χαμηλότερο σασί και καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης
  • Πιο οικεία θέση οδήγησης
  • Μικρότερος χώρος στην καμπίνα οδήγησης
  • Χαμηλότερο ύψος στο εσωτερικό
  • Το μπροστινό κρεβάτι περιορίζει το καθιστικό όταν χρησιμοποιείται
  • Ελλιπής μόνωση καμπίνας οδήγησης
  • Χαμηλότερο σασί με μικρότερη απόσταση από εμπόδια στο έδαφος

3. Σοφίτας / Cabover / Alcove (origin = Arabic al-qubba, dome)

imageedit_11_5982391011-min

Είναι ευδιάκριτο ότι η καμπίνα οδηγού ανήκει στην εταιρεία κατασκευής του οχήματος και ακολουθεί ή ημι-ενσωμάτωση του οικίσκου από την υπερκατασκευάστρια εταιρεία τροχόσπιτου με ψηλό προφίλ και χαρακτηριστική την σοφίτα ύπνου πάνω από την καμπίνα οδήγησης. Μέσο πλάτος 2.3m.

  • Οικονομικότερη αξία αγοράς
  • Εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου
  • Τα βασικά κρεβάτια δεν εμποδίζουν το σαλόνι
  • Περισσότερα κρεβάτια και επιβάτες
  • Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι
  • Κακή αεροδυναμική
  • Υψηλότατη κατανάλωση καυσίμου
  • Περιορισμένη θέα θέσης οδήγησης
  • Κίνδυνος ατυχημάτων της σοφίτας λόγο όγκου σε ψηλά εμπόδια (στέγαστρα, δέντρα κ.ά.)
  • Μεταπωλητική αξία
  • Ασταθές σε πλευρικο άνεμο ή ωστικό κύμα μεγάλου διερχόμενου οχήματος  λόγω μεγάλης επιφάνειας
  • Με το πέρασμα των χρόνων, η σοφίτα ενδέχεται να δημιουργεί τριγμούς

Μετασκευές - Campervans

4. Van

Δεν υφίσταται υπερκατασκευή οικίσκου αλλά μετασκευή μόνο του εσωτερικού και των παραθύρων είτε από την εταιρεία τροχόσπιτου είτε του οχήματος. Ενίοτε στην Η3 κατηγορία ύψους εφαρμόζεται ένα δεύτερο διπλό κρεβάτι πάνω από την καμπίνα οδήγησης. Ενώ υπάρχει και η κατηγορία Η4 όπου προστίθεται και καπάκι οροφής με αποτέλεσμα ακόμα μεγαλύτερη άνεση κατά ύψος, με τα ανάλογα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αντίστοιχα. Τα van είναι αισθητά μικρότερα κατά πλάτος σε σύγκριση με τις υπερκατασκευές. Γεγονός που τα καθιστά πολύ ευκίνητα ακόμα και στα πιο στενά δρομάκια της Ελλάδας. Μέσο πλάτος 2.0m.

Για ταξίδια μικρής διάρκειας κυρίως και με πολυμορφική χρήση ενίοτε και ως οχήματα πόλης αντικαθιστώντας το καθημερινό αμάξι πόλης. Δεν στέκεσαι όρθιος μέσα και το μεγαλύτερο μέρος του οχήματος είναι φορητό (WC, εστία μαγειρέματος, ντους, ψυγείο).

Η μικρότερη διάσταση για να στέκεσαι όρθιος στο εσωτερικό. Είτε χωρίς μπάνιο-τουαλέτα και κατάλληλο έως και για 4 επιβάτες, είτε σπανίως με WC αλλά για  δύο μόνο  επιβάτες. Ικανό να αντικαταστήσει το μεγάλο  οικογενειακό αμάξι σας.

Η μικρότερη διάσταση με μπάνιο-τουαλέτα μέχρι και για 4 επιβάτες με την χρήση διπλής κουκέτας πίσω.

Η μικρότερη μεγαλύτερη διάσταση  με μπάνιο-τουαλέτα για 4 επιβάτες με την χρήση διπλής κουκέτας πίσω.

Η μεγαλύτερη διάσταση  με μπάνιο-τουαλέτα για 4 επιβάτες με την χρήση διπλής κουκέτας πίσω και σπανίως έως 5 άτομα με βοηθητικό kit κρεβατιού στο σαλόνι και πρόσθετο κάθισμα με ζώνη ασφαλείας.

Με το βασικό κρεβάτι συνήθως παράλληλο στο όχημα και επομένως πιο άνετο και συνήθως για 2-3 άτομα.

  • Ευκολία στην στάθμευση και την οδήγηση στους στενούς δρόμους και εκτός δρόμου
  • Ενιαία αισθητική
  • Αεροδυναμική και ταχύτητα
  • Μεγάλα ανοίγματα σε πλαινή και πίσω πόρτες
  • Ανακύκλωση αέρα
  • Προσβασιμότητα εισόδου (δυνατότητα ράμπας ΑμεΑ)
  • Θέα από διαφορετικά σημεία οχήματος
  • Χαμηλότερη κατανάλωση
  • Αίσθηση άνεσης εσωτερικού χώρου
  • Μικροί αποθηκευτικοί χώροι (έλλειψη γκαράζ)
  • Χειμερινή μόνωση

Σχεδιασμός στο σήμερα με βλέμμα στο αύριο

Επιλέξτε όχημα σύμφωνα με ένα σχεδιασμό 3 – 5 ετών καθώς στο απώτερο μέλλον οι ανάγκες σας μπορεί να αλλάξουν και επομένως να μεταπηδήσετε σε ένα διαφορετικό όχημα. Μπορεί π.χ. να αλλάξει ο αριθμός των ατόμων που θέλετε να ταξιδεύουν και κοιμούνται, η εποχή του χρόνου που ταξιδεύετε και άρα  οι καιρικές συνθήκες αλλά ακόμα και η διάρκεια και οι προορισμοί των ταξιδιών σας. Σε κάθε περίπτωση είμαστε εδώ  να σας βοηθήσουμε και με την μεταπώληση. Αν ταξιδεύετε χειμώνα αυξάνετε τις ανάγκες σε επάρκεια εσωτερικού χώρου και μόνωση, ομοίως και αν κάνετε μεγάλης διάρκειας ταξίδια.

«Less is more…»

Με την βοήθειά μας θα εντοπίσετε την χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση του εσωτερικού χώρου και τον όγκο του εξωτερικού χώρου, στην ευκινησία του μικρού και τους περιορισμούς του μεγάλου οχήματος. Μην αγοράσετε όχημα για την παρέα σας αλλά για το πραγματικό αριθμό μελών της οικογένειας σας. Για λόγους που φαντάζεστε αλλά και άλλους που θα ανακαλύψετε στην πορεία της συμβουλευτικής μας.

«Wait, your weight?»

Αν είστε κάτοχος απλού διπλώματος οδήγησης τότε μπορείτε να οδηγήσετε όχημα με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος τα 3.500kg. Λάβετε σοβαρά όμως υπόψη και ειδικά ταξιδεύοντας εκτός Ελλάδας ότι οι έλεγχοι για το αν έχετε υπερ-φορτώσει το όχημα είναι συνήθεις, οι ποινές μεγάλες και η ταλαιπωρία ακόμα μεγαλύτερη. Ένα όχημα χαρακτηρίζεται από το απόβαρο και ένα μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, που είναι συνήθως τα 3.500 κιλά. Η διαφορά απόβαρου και μικτού βάρους είναι το ωφέλιμο. Ο οδηγός δεν υπολογίζεται στο ωφέλιμο βάρος φόρτωσης. Όμως τα υπόλοιπα μέλη ζυγίζουν με ένα μέσο όρο 70 κιλά ο καθένας και μαζί με τον εξοπλισμό (τραπεζο-καθίσματα, αθλητικός εξοπλισμός, τρόφιμα, ρούχα κ.α) είναι πιθανό να είμαστε υπέρβαροι.  Αν οι ανάγκες ταξιδιού σας αφορούν πολλά άτομα και εξοπλισμό τότε θα συζητήσουμε την ενδεχόμενη αγορά οχήματος με μεγαλύτερο  μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μεγαλύτερο των 3.5 τόνων. Φυσικά με την μεταπώληση του να καθίσταται λιγότερο εμπορική. 

«Δέστε τις ζώνες σας!»

Δώστε έμφαση στον επαρκή αριθμό ζωνών ασφαλείας. Ο αριθμός των ζωνών ασφαλείας δεν είναι απαραίτητο να συμβαδίζει με τον αριθμό των αναφερόμενων κλινών.

  • After sales service: Οχήματα από υπερ-κατασκευάστριες εταιρείες με αξιόπιστο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα πλεονεκτούν ως προς την συντήρηση τους και κάλυψη σε ανταλλακτικά. Θα σας προτείνουμε τους καλύτερους.
  • After sales value: Θα σας συμβουλέψουμε για τα οχήματα τα οποία θα μεταπωλήσετε ευκολότερα και ακριβότερα.
  • After sales support: Θα συνδράμουμε στο να σας κατευθύνουμε ανάλογα ώστε να συντηρήσετε ή να εξοπλίσετε (φωτοβολταϊκά, a/c κλπ ) αλλά και στο να πουλήσετε ευκολότερα το όχημα σας μέσω του Πανελλαδικού και Πανευρωπαικού δικτύου συνεργατών μας.

Αποκλείουμε την εισαγωγή από ιδιώτη καθώς τίθεται θέμα κατά την διαδικασία εκτελωνισμού αλλά κυρίως γιατί δεν μπορεί να συγκριθεί με την αξιοπιστία ενός εγκεκριμένου επαγγελματία. Μάλιστα η αγορά από έναν έμπορο έχει κάποιες φορές το πλεονέκτημα να συνοδεύεται από εγγύηση μεταχειρισμένου όπως η στεγανότητα και οι λειτουργίες του τροχόσπιτου.

Η απάντηση είναι δυστυχώς όχι.

Ένα επαγγελματικό όχημα δύναται να χρησιμοποιηθεί μόνο για την χρήση που προσδιορίζεται από την άδεια του και πάντοτε σύμφωνα και με την επαγγελματική ιδιότητα του κατόχου. Επίσης ενίοτε προϋποθέτει δελτίο αποστολής εμπορεύματος που δηλώνει παράλληλα κάθε φορά αφετηρία και προορισμό και συγκεκριμένο αριθμό επιβατών π.χ. 2-3. Κάθε μετατροπή είναι παράνομη και διώκεται ποινικά, με πρόστιμο και κατάσχεση.

Ομοίως ένα επιβατικό ιδιωτικής χρήσης όχημα προσφέρεται να χρησιμοποιηθεί μόνο για να φέρει προβλεπόμενο, πιστοποιημένο και φορητό εξοπλισμό camping, όπως είναι ένα ψυγειάκι ή βαλιτσάκι μαγειρέματος αλλά όχι μόνιμες σταθερές κατασκευές και μετατροπές. Κάθε τέτοια μετατροπή είναι παράνομη και διώκεται ποινικά, με πρόστιμο και κατάσχεση.

Ένα όχημα για να είναι νόμιμο να χρησιμοποιηθεί ως αυτοκινούμενο τροχόσπιτο οφείλει να αναγράφεται ο όρος αυτοκινούμενος οικίσκος στην άδεια κυκλοφορίας του, στο πιστοποιητικό συμμόρφωσης, την έγκριση τύπου του και το ΚΤΕΟ.

Για να εκτελωνιστεί ένα όχημα πρέπει να είναι τουλάχιστον κλάσης ρύπων Euro4 ή πιο σύγχρονο. Αυτή η οδηγία ρύπων εισήχθει πρώτη φορά το 2005 με τους περισσότερους κατασκευαστές να ακολουθούν την αντιρρυπαντική αυτή οδηγία άμεσα.

Λάβετε υπόψη ότι αν είστε κάτοικοι Αθηνών ή Θεσσαλονίκης η απόκτηση και η κυκλοφορία πλέον ενός Εuro4 απαγορεύεται. Στα Euro4 και στα Euro5 επιβάλλεται πλέον περιβαλλοντικό τέλος ύψους 3.000 ευρώ και 1.000 ευρώ αντίστοιχα, το οποίο με την έκπτωση να ανέρχεται πλέον σε 75% για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, μεταφράζεται τελικώς σε 750€ στα Εuro4 και 250€ στα Euro5.

  1. Το τέλος ταξινόμησης, το οποίο εξαρτάται από παράγοντες όπως η αρχική αξία του οχήματος προ φόρων όταν ήταν καινούργιο, το τιμολόγιο αγοράς ως μεταχειρισμένο, τα χιλιόμετρα, η κλάση ρύπων, η χρονολογία από την πρώτη άδεια κυκλοφορίας
  2. Η μεταφορά του οχήματος
  3. Η μεσιτική διεκπεραίωσή του
  4. Τα τέλη κυκλοφορίας
  5. Οι ασφάλειες
  6. Ο φόρος πολυτελείας (αν υφίσταται)
  • ΦΠΑ έχει ένα όχημα όταν είναι καινούργιο ή όταν είναι μεταχειρισμένο και δεν έχει περάσει στην ιδιοκτησία ιδιώτη ώστε να αποδοθεί ο φόρος στο κράτος αλλά παραμένει στην ιδιοκτησία κάποιου επαγγελματία
  • Ιδιώτης που αγοράζει καινούργιο πληρώνει ελληνικό ΦΠΑ 24% με την προϋπόθεση ότι ο προμηθευτής του οχήματος θα τον απαλλάξει από το ξένο ΦΠΑ (π.χ. 19% γερμανικό) ενώ σε μεταχειρισμένο με ΦΠΑ πληρώνει το ξένο ΦΠΑ
  • Aν το όχημα αγοράζεται από επαγγελματία όταν αγοράζει καινούργιο ή μεταχειρισμένο με ΦΠΑ, ο προμηθευτής του οχήματος οφείλει να τον απαλλάξει από το ξένο ΦΠΑ (π.χ. 19% γερμανικό) και να πληρώσει απευθείας το ελληνικό στην Ελλάδα 24%
  • Μεταχειρισμένο θεωρείται ένα όχημα αν έχει κάνει 6.000 χλμ ή έχει διανύσει 6 μήνες από την πρώτη  άδεια κυκλοφορίας

Σύμφωνα και με την ισχύουσα νομοθεσία, τα πρόσωπα που δικαιούνται να χρησιμοποιούν στη χώρα μας αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες πρέπει αποδεδειγμένα να διαμένουν τουλάχιστον 185 ημέρες το χρόνο εκτός Ελλάδας. Η διάρκεια παραμονής και χρησιμοποίησης του οχήματος στη χώρα έχει οριστεί στους έξι μήνες, συνεχείς ή όχι.

Σε αντίθετη περίπτωση εφαρμόζονται ποινικές κυρώσεις και κατάσχεση. Μετά το πέρας αυτής, το όχημα οφείλει να βγει από την χώρα και αποδεδειγμένα να παραμείνει στη χώρα κατοικίας του εξωτερικού για τουλάχιστον 6 μήνες. Σε κάθε άλλη περίπτωση οφείλει το όχημα να εκτελωνιστεί και να εκδώσει ελληνικές πινακίδες ώστε να πληρώνει ελληνικά τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα. Για να ταξινομηθεί ένα όχημα στην Ελλάδα πρέπει ο κάτοχος του να διαθέτει ελληνικό ΑΦΜ και Ελληνική ταυτότητα με άδεια παραμονής στη χώρα.

Book Online

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης!

× Available from 10:00 to 22:00 Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday